artykuł nr 1

Zawiadomienie

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA  PAWŁA II W MIŃSKU MAZOWIECKIM W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2018 R. DO 31 GRUDNIA 2018 R.

Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze oferty 708 KB
artykuł nr 2

Ogłoszenie o zamówieniu

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II W MIŃKU MAZOWIECKIM W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2018 R. DO 31 GRUDNIA 2018 R.

obrazek
artykuł nr 3

Zawiadomienie

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim

artykuł nr 4

Zawiadomienie

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA  PAWŁA II W MIŃSKU MAZOWIECKIM W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2018 R. DO 31 GRUDNIA 2018 R.

Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze oferty MB
artykuł nr 5

Ogłoszenie o zamówieniu

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II W MIŃKU MAZOWIECKIM W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2018 R. DO 31 GRUDNIA 2018 R.